sobota, 26 sierpnia 2017

Mamo, narysuj mi zwierzątko ....

Mam wiele talentów ... tak wiem, "skromna" to moje drugie imię, ale rysować nie umiem. Umiem skopiować obrazek - patrząc na niego, ale żeby narysować coś od zera. Nie, to nie dla mnie. 

Julka często prosi o kotka, pieska, flaminga - cóż, poważnie jak pokaże mi w książce ok, nie ma problemu, ale jak pierwowzoru brak - cóż, dwie lewe ręce, zero kreatywności - masakra. 

Jeżeli macie podobnie, jeżeli nie jest Wam po drodze z ołówkiem, czy kredką - jeżeli nie potraficie z pamięci narysować żyrafy - witajcie w moim świecie. Nie martwcie się, skoro ja daje radę, to i Wy dacie, a wiecie jak?

To banalnie proste - ja postawiłam na książkę, nie ... nie kopiowałam żyrafy z książki, ale wyposażyłam Julki półeczkę z książkami w nową, GENIALNĄ pozycję książkową. Tytuł o którym mówię, to "Ale draka! Rysuję zwierzaka!" Magdy Wosik. 

DANE TECHNICZNE
Ilustrator: Magda Wosik
Wydawnictwo Nasza Księgarnia

Poważnie, to genialna książka, to spełnienie moich rysowniczych marzeń, to książka, którą autentycznie wielbię. Ale draka! Rysuję zwierzaka! to odpowiedź na wszystkie moje "nie wiem jak to narysować", "Juleczko a, nie wystarczy kotek siedzący tyłem".

Julka już dawno przerosła mnie jeżeli chodzi o talent do rysowania, ale z tą książką potrafi narysować te zwierzaki do których wcześniej nawet nie podchodziła.
To nie tylko przewodnik jak stworzyć z trójkąta, kółka i prostokąta zwierzaka, ale nauka kreatywności, pokazanie dziecku, że nie ma rzeczy niemożliwych, że narysowanie lwa to bułka z masłem.

Ja polecam, Julka poleca - będziecie zachwyceni.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz